
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Dla wydarzenia WeekWeekDAYS w dniach 23-25.05.2025
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.weedweekdays.pl
- POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Właścicielem Sklepu internetowego jest WEEDWEEK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem 91-425 Łódź, ul. Północna 46, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001083123, numer REGON 527519725, numer NIP 7252339836 w dalszej części nazywaną „Sprzedający”.
- DEFINICJE
- Konto – strona internetowa w Sklepie internetowym, na której Klient, po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, może: składać zamówienia na Towary, przeglądać historię poprzednich zakupów, mieć dostęp do swoich danych osobowych oraz dokonywać ich zmiany;
- Konsument – oznacza każdą osobę fizyczną, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.);
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Klientem za pośrednictwem strony internetowej Sklepu;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w Sklepie;
- Towary (lub Produkty) – produkty i usługi dostępne w Sklepie internetowym, które są przedmiotem Umowy sprzedaży;
- Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy dostępny pod adresem www.malowaniezwinem.pl, w którym Klient może w szczególności składać zamówienia i który świadczy inne usługi oferowane przez Sprzedającego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towarów;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży Towarów w Sklepie internetowym przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego
Niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego.
- Sklep internetowy działający na stronie www.weedweekdays.pl prowadzi Sprzedający.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady składania Zamówień w Sklepie internetowym drogą elektroniczną;
- zasady zawierania Umów sprzedaży dotyczących usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego;
- zasady działania Newslettera oraz Konta.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem, że system informatyczny wykorzystywany przez Klienta spełnia poniższe minimalne wymagania techniczne:
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome, Firefox, Safari lub Opera;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- obsługa plików cookies.
- W celu korzystania ze Sklepu internetowego, Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z połączeniem internetowym.
- Klienci mogą w dowolnym momencie uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu poprzez link umieszczony na stronie pod adresem https://weedweekdays.pl/regulamin-sklepu-internetowego/
- ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Tylko osoba, posiadająca zdolność do zawarcia wiążącej umowy, może korzystać ze Sklepu internetowego i nabywać Towary.
- Sprzedający może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, a także może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, a w szczególności w przypadku, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
- dopuści się innych zachowań niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzących w dobre imię Sprzedającego.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazywania wiadomości i danych w związku z usługami świadczonymi w Sklepie internetowym, Sprzedający podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do poziomu zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki zapobiegające nieuprawnionemu gromadzeniu i nieuprawnionej modyfikacji danych osobowych przekazywanych online.
- Klient zobowiązuje się w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów;
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Sprzedający korzysta z plików cookie na swojej stronie internetowej. Klient może określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w przeglądarce internetowej Klienta. Informacje o plikach cookie zostały zawarte w Polityce Prywatności.
- Serwis Sklepu Internetowego umożliwia również komunikację ze Sprzedającym. W tym celu niezbędne jest uzupełnienie odpowiednich pól w formularzu kontaktowym w zakładce Kontakt i kliknięcie przycisku „WYŚLIJ”.
- KONTO
- Klient może utworzyć Konto na stronie internetowej Sklepu. Utworzenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne, ale może być niezbędne, gdy Klient chce uzyskać dostęp do niektórych treści Sklepu.
- W celu założenia Konta Klient wypełnia formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedającego na stronie internetowej Sklepu i przesyła wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedającego. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło. Przed założeniem Konta należy się zapoznać i zaakceptować Regulamin oraz Politykę prywatności.
- Po wysłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego do Sprzedającego, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, który zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące Konta.
- Umowę o świadczenie usługi Konta Klienta drogą elektroniczną uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta e-maila potwierdzającego, o którym mowa powyżej.
- Klient może w dowolnym momencie usunąć swoje Konto przesyłając prośbę o usunięcie konta na adres e-mail sklep@weedweekdays.pl.
- Sprzedający może w dowolnym momencie wyłączyć Konto, jeżeli dojdzie do przekonania, że Klient nie stosuje się do któregokolwiek z postanowień Regulaminu.
- Sprzedający ma prawo do usunięcia Konta, w tym usunięcia wszystkich danych na nim zawartych, w dowolnym momencie, z jakiegokolwiek powodu, za uprzednim powiadomieniem Klienta lub bez powiadomienia.
- PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
Sprzedawca zleca firmie Stage24.pl realizację sprzedaży biletów. Firma Stage24.pl jest odpowiedzialna za cały proces sprzedażowy, a także za system reklamacji i zwrotów. Szczegółowe zasady sprzedaży biletów dostępne są w regulaminie sprzedaży pod adresem: https://stage24.pl/regulation/main_regulation.
- Wybranie Towaru z aktualnej oferty Sprzedającego oraz określenie jego ilości, a następnie kliknięcie przycisku ‘KUP”, jaki doda produkty do koszyka.
- Po dodaniu produktów do koszyka Klient może kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia.
- Do realizacji zamówienia niezbędne będzie podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na tym etapie Klient może zdecydować się na rejestrację,wybierając odpowiednią opcję i wprowadzając hasło.
- Należy wybrać sposób płatności poprzez wybranie odpowiedniej opcji i zaakceptować Regulamin, Politykę prywatności oraz Regulamin Wydarzenia, jak również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- Kliknięcie przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ” stanowi ostateczne potwierdzenie zamówienia, a wprowadzone dane wraz z wybranymi opcjami nie będą już podlegały modyfikacji.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży, zgodnie z jej postanowieniami oraz postanowieniami Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę uznaje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim, a jej postanowienia są zgodne z Zamówieniem i Regulaminem.
- DOSTAWA
- Dostawa Towarów jest prowadzona na terytorium Rzeczypospolitej Polskie oraz innych krajach dostępnych w formularzu dostawy i będzie realizowana na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Koszt dostawy zostanie wskazany w momencie składania Zamówienia.
- Termin realizacji Zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Klienta Zamówienia i dokonania płatności, czas może ulec wydłużeniu w sytuacjach niezależnych od Sprzedawcy bądź siły wyższej.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail.
- CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich (PLN) ale nie obejmują kosztów dostawy, które są płatne dodatkowo i są wyszczególnione w toku transakcji.
- Klient ma możliwość zapłacenia ceny:
- przelewem bankowym na numer rachunku bankowego Sprzedającego;
- za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online PayU i/lub
- za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online Przelewy24 i/lub
- za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online TPay.
- PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, o którym mowa pkt 9.1, nie przysługuje w odniesieniu do biletów zakupionych na wydarzenia organizowane przez Sprzedawcę zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 12) Ustawy o prawach konsumenta.
- Termin odstąpienia od Umowy upływa po 14 dniach od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedającego drogą elektroniczną, pisząc na adres wskazany w pkt 5.5 niniejszego Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- W celu dotrzymania terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, że Klient prześle informację dotyczącą wykonania prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży przed upływem terminu na odstąpienie.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwróci Klientowi wszelkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy Towaru (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta innego niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zawiadomienie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży dotarło do Sprzedającego, lecz nie wcześniej niż przed otrzymaniem zwróconego Towaru przez Klienta.
- Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu tych samych metod płatności, które Klient zastosował w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie postanowi inaczej; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
- Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu nienaruszony Towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, w szczególności opakowania, zabezpieczenia i nadania.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
- REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
- Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Towaru, który jest zgodny z Umową sprzedaży i wolny od wad.
- Sprzedający odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi za wady w zakresie i na zasadach określonych z Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
- Jeżeli Konsument twierdzi, że którykolwiek z dostarczonych Towarów jest wadliwy, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni dni od daty wydarzenia.
- Reklamacje wynikające z naruszenia praw Konsumenta gwarantowanych przez prawo lub na podstawie niniejszego Regulaminu bądź dotyczącą świadczonych usług przez Sprzedawcę należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres wskazany w pkt 5.5 niniejszego Regulaminu. Reklamacja musi zawierać:
- numer Zamówienia;
- dane reklamowanego Towaru;
- opis niezgodności Towaru z Umową sprzedaży;
dane Klienta składającego reklamację (imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu);
żądanie Klienta w związku z niezgodnością Towaru z Umową sprzedaży.
- Jeżeli Towar ma wadę, Konsument może z zastrzeżeniem i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
- Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
- Sprzedający zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej otrzymania, a jeśli okaże się to niemożliwe poinformuje Konsumenta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Towar na koszt Sprzedającego lub Towar zostanie odebrany od Kupującego przez kuriera działającego na zlecenie Sprzedającego, po dokonaniu niezbędnych ustaleń przez strony w tym zakresie.
- REGULAMIN NEWSLETTERA
- W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu na stronie internetowej www.malowaniezwinem.pl w celach marketingowych Sprzedającego, w tym w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pocztą elektroniczną (np. w formie Newslettera) lub telefonicznie, Klientowi świadczona będzie usługa polegająca na okresowym przesyłaniu informacji w formie listu elektronicznego (email), zwana dalej „Newsletterem”, na adres e-mail podany przez Klienta. Usługa Newslettera świadczona jest nieodpłatnie, na czas nieokreślony.
- Newsletter zawiera informacje o ofercie Sprzedającego, nowościach, aktualnych promocjach oraz inne informacje o Sprzedającym i jego produktach, w tym opinie, materiały prasowe, linki do zaprzyjaźnionych stron internetowych.
- Klient może w dowolnym momencie, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów zrezygnować z usługi Newslettera samodzielnie lub poprzez przesłanie odpowiedniego wniosku do Sprzedającego pisząc na adres wskazany w pkt 5.5 niniejszego Regulaminu.
- Reklamacje związane z usługą Newslettera należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres pisząc na adres wskazany w pkt 5.5 niniejszego Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail Klienta, opis przedmiotu reklamacji, w tym określenie żądania i jego uzasadnienie oraz podpis osoby składającej reklamację.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej otrzymania, a jeśli okaże się to niemożliwe poinformuje Konsumenta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Sprzedający niezwłocznie powiadomi składającego reklamację o decyzji w sprawie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
- MODYFIKACJA TERMINU WYDARZENIA PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO
- W przypadku zmiany przez Sprzedającego terminu, miejsca bądź programu Bilet pozostaje ważny. Kupujący otrzyma informację od Sprzedającego o zaistniałych zmianach przy pomocy Strony internetowej, które obejmować mogą inny termin, godzinę, miejsce (z wyjątkiem tej samej miejscowości) bądź program. W przypadku wprowadzenia zmian przez Sprzedającego Kupujący ma prawo do wymiany zakupionego Biletu na inny bilet o tej samej wartości. W przypadku jeśli Sprzedawca nie otrzyma odpowiedzi od Kupującego w ciągu 7 dni zakupiony Bilet zostanie zastąpiony Voucherem do Sklepu internetowego o równowartości Biletu.
- PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe udostępnione przez Klienta w Sklepie internetowym przetwarzane są zgodnie ze wszystkimi przepisami regulującymi przetwarzanie danych osobowych, w tym w szczególności z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej nr 119, s. 1, z późn. zmianami) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych można znaleźć w Polityce prywatności dostępnej na niniejszej stronie internetowej.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy sprzedaży zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają prawu polskiemu. Jeżeli Klient jest Konsumentem stosuje się prawo państwa, w którym Konsument ma miejsce zwykłego pobytu, pod warunkiem, że Sprzedający prowadzi lub kieruje swoją działalność do tego państwa.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem przy właściwym terenowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Sprzedający informuje, że na stronie internetowej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów między konsumentami, a przedsiębiorcami na poziomie UE (platforma ODR – online dispute resolution).
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Konsumentem rozpatrują właściwe sądy powszechne.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem niebędącym Konsumentem rozpatrują wyłącznie sądy polskie.
- Wszelkie Prawa własności intelektualnej do Produktów należą do Sprzedającego lub jego licencjodawców. Wszelkie takie prawa są zastrzeżone.
- Wyłączne prawo do treści udostępnianych za pośrednictwem Sklepu internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu internetowego, znaki towarowe Sprzedającego, ich elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa do baz danych są własnością Sprzedającego lub jego licencjodawców i podlegają odpowiedniej ochronie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2025 r.